عشق جوانان به ایمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

عشق جوانان به ایمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی شامگاه شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق علیه السلام که در مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، ضمن بیان اینکه امروز جوانان ما دل در گرو ایمه اطهار (ع) دارند، تاکید کرد: اجتماع حسینی اربعین نشان عشق و ارادت مردم به ایمه اطهار است.

وی افزود: امروزه ارادت مردم به ایمه اطهار و عشق به خاندان ایمه در کشور به ویژه جوانان واقعاً وصف ناپذیر است.

منتخب مردم استان سمنان در خبرگان آتی همچنین بیان کرد: خداوند ایمه و پیامبران را برای هدایت بشر و آموختن معارف الهی جلوی ما قرار دادند تا شهدای دفاع از حرم تربیت کنیم مثل شهیدان سلیمانی، حججی که کیلومترها دورتر از وطن به عشق حرم و ایمه اطهار (ع) جان جان خود را از دست داده اند.

میرباقری شاهرودی با بیان اینکه امام صادق علیه السلام افرادی تربیت کردند که پا به رکاب بودند و ما هم که شیعه حضرت علی (ع) هستیم باید پا به رکاب باشیم، تاکید کرد: خانواده ها نسبت به تعلیم و تربیت دینی فرزندان کوشا باشند.

وی با بیان اینکه انبیا آمدند تا راهنمای انسان ها برای رسیدن به سیر تکامل باشند خداوند با فرستادن ایمه ما را مورد آزمایش قرار می دهد و ما باید معارف الهی را بیاموزیم و طهارت نفس داشته باشیم، افزود: درهای معرفت بر روی بشریت با وجود قرآن و ایمه و پیامبران باز است و همه باید در شناخت معارف الهی تلاش کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عشق جوانان به ایمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عشق جوانان به ایمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.