عکس| خرید جدید استقلال در اردوگاه پرسپولیس دیده شد

آفتاب نیوز :

منتظر محمد که در بازی های اخیر تیم مس رفسنجان عملکرد درخشانی داشته، در دومین بازی دوستانه امسال شاگردان نویدکیا مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

حضور او در ورزشگاه کاظمی موردتوجه قرار داشت چرا که او در چند ماه اخیر یکی از تکنیکی ترین و خلاق ترین بازیکنان لیگ ایران بوده و به خصوص با گلی که مقابل استقلال به ثمر رساند، چشم ها را به خود خیره کرد.

البته منتظر تنها یک نیمه در دیدار با پرسپولیس بازی کرد و فرصت بیشتری نداشت اما در همین یک نیمه هم آمادگی خود را مقابل دفاع سرسخت پرسپولیس به نمایش گذاشت.

حضور او مقابل پرسپولیس، تقابل این بازیکن با همتای پرسپولیسی خود سروش رفیعی را هم رقم زد که جدال دو بازیکن تکنیکی و بازیساز در مرکز میدان دو تیم بود.

جالب اینکه ستاره عراقی مس رفسنجان در پایان فصل و با اتمام قرارداد قرضی به استقلال بازخواهد گشت تا احتمالا دیدار بعدی او با پرسپولیس در دربی باشد.

عکس| خرید جدید استقلال در اردوگاه پرسپولیس دیده شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| خرید جدید استقلال در اردوگاه پرسپولیس دیده شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| خرید جدید استقلال در اردوگاه پرسپولیس دیده شد"، کلیک کنید.