عکس| رباط صلیبی من پاره شده!

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه؛ سرجینیو دست از بارسا به صورت قرضی به آیندهوون هلند پیوسته و باشگاه هلندی از عملکرد این مدافع آمریکایی در فصل جاری راضی است.

به همین علت آیندهوون در هفته های اخیر به دنبال فعال کردن بند خرید 10 میلیون یورویی در قرارداد قرضی دست بود ولی درست در لحظه ای که همه چیز تمام شده به نظر می رسید دست مصدوم شد تا برنامه های آیندهوون درباره او متوقف شود.

دست چند هفته پیش در تمرین های تیم هلندی مصدوم شد. این ستاره آمریکایی امروز در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که رباط صلیبی اش پاره شده، به زودی جراحی می شود و تا سال 2025 دور از میادین خواهد بود.

عکس| رباط صلیبی من پاره شده!

سرجینیو دست با انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی گفت: ” متاسفانه رباط صلیبی من پاره شده و به زودی جراحی می شود. هر کاری از دستم برآید می کنم تا هر چه زودتر به سطحی که قبلا داشتم برگردم. می دانم که روزهای سختی در پیش است ولی این را هم می دانم که سختی ها قوی ترم می کند. برمی گردم و کاری می کنم به من افتخار کنید”.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| رباط صلیبی من پاره شده!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| رباط صلیبی من پاره شده!"، کلیک کنید.