عکس| طاق نصرت برای میهمان سئول/ استقبال قهرمانانه از وزیر!

 سپهر ستاری؛ ورزش ایران در المپیک پاریس نتیجه ای درخشان گرفت و با 12 مدال رنگارنگ در رده 21 به کار خود در پاریس پایان داد. 12 مدال ایران متعلق به دور رشته کشتی و تکواندو بود که با عملکردی درخشان و حیرت انگیز 4+8 مدال در پاریس کسب کردند و جورکش بقیه شدند تا ایران با کارنامه ای درخشان پاریس را ترک کند.

در هفته نخست که خبری نبود و ورزش ایران تنها ناکامی تجربه کرد. در هفته دوم روند مدال آوری ایران آغاز شد. در هفته دوم وزیر ورزش و جوانان هم به پاریس رفت و از نزدیک شاهد درخشش بچه های ایران زمین بود. او با حضور در کنار ورزشکاران به آنها تبریک گفت و گاه در این تبریک و این رفتارها به اندازه ای اغراق می کرد که همه چیز تصنعی شده و البته شان و جایگاه وزیر را نیز تا اندازه ای رعایت نمی شد.

از این رفتارهای هیجان زده که عبور کنیم، اتفاق اصلی در بازگشت وزیر به ایران اتفاق افتاد. وزیر ورزش به همراه آخرین گروه از کاروان ایران به تهران بازگشت و روز سه شنبه به وزارتخانه رفت. در اقدامی عجیب و حیرت انگیز سردر ورودی وزارت ورزش را برای حضور وزیر آذین بسته و طاق نصرت زده بودند! گویی به نظر می رسید این وزیر ورزش بوده که در پاریس مدال گرفته و احتمالا ما خبر نداشتیم! اینگونه رفتارهای عجیب و دور از منطق اگر نخواهیم نام چاپلوسی به آن نسبت دهیم، دور از منطق و دون شان یک وزیر ورزش است و مشخص نیست از ذهن چه کسی بیرون آمده که برای بازگشت وزیر از المپیک طاق نصرت بزنند! وزیری که البته تا چند روز دیگر بیشتر مهمان ساختمان سفیدرنگ سئول نیست و جانشین وی توسط دولت نیز معرفی شده. کاش حداق این طاق نصرت هنگام خداحافظی از سردر در ورودی وزارت ورزش برداشته شده باشد.

عکس| طاق نصرت برای میهمان سئول/ استقبال قهرمانانه از وزیر!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| طاق نصرت برای میهمان سئول/ استقبال قهرمانانه از وزیر!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| طاق نصرت برای میهمان سئول/ استقبال قهرمانانه از وزیر!"، کلیک کنید.