فرصت ساخت نیروگاه خورشیدی برای کشاورزان در زنجان

فرصت ساخت نیروگاه خورشیدی برای کشاورزان در زنجان

بهار جاودانه/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: برای صرفه جویی در مصرف برق و ایجاد درآمد پایدار برای کشاورزان، فرصت ساخت نیروگاه خورشیدی در مزارع کشاورزی فراهم شده است.

پیام جوادی در گفت وگو با خبرنگار بهار جاودانه، اظهار کرد: بر اساس ابلاغ وزارت نیرو چنانچه کشاورزان 80 درصد از مصرف برق خود را از طریق احداث نیروگاه خورشیدی تامین کنند، از برنامه مدیریت مصرف بار خارج خواهند شد.

وی تصریح کرد: کشاورزان می توانند زمان هایی که نیاز به برق تولیدی خود ندارند نسبت به فروش برق تولیدی خود در تالار بورس با قیمت تضمینی اقدام کنند.

وی افزود: میانگین قیمت برقی که در اختیار کشاورزان قرار می گیرد 45 تومان است در حالی که در تالار بورس انرژی تجدید پذیر(تابلوی سبز) قیمت برق تا 3800 تومان نیز به فروش می رسد و کشاورزان می توانند از این فرصت برای درآمدزایی بهره مند شوند. به گفته وی کشاورزان همچنین می توانند به صورت تجمیعی نیز نسبت به احداث نیروگاه های خورشیدی اقدام کنند تا صاحب درآمد پایدار شوند.

 متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شرکت های توزیع برق و سامانه مهرسان مراجعه و درخواست خود را ثبت و از کارشناسان این شرکت مشاوره دریافت کنند.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرصت ساخت نیروگاه خورشیدی برای کشاورزان در زنجان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرصت ساخت نیروگاه خورشیدی برای کشاورزان در زنجان"، کلیک کنید.