قیمت سکه کاهش یافت – خبرگزاری بهار جاودانه

قیمت سکه کاهش یافت

هر سکه تمام طرح جدید امروز (شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران با ۷۵ هزار تومان افزایش نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته به مبلغ ۴۱ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه، قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه ۶ مرداد) در بازار طلای تهران نسبت به روز کاری گذشته، ۷۵ هزار تومان افزایش یافت و به قیمت ۴۱ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۵۷ هزار تومانی نسبت به قیمت روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه ۲۲ میلیون و ۸۰۰ تومان قیمت خورد؛ ربع سکه نیز ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین سکه گرمی ۷ میلیون تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران در مقایسه با روز گذشته با افزایش ۲۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۳۹۴ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با افزایش ۱ دلاری، ۲ هزار و ۳۸۷ دلار بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت سکه کاهش یافت – خبرگزاری بهار جاودانه" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت سکه کاهش یافت – خبرگزاری بهار جاودانه"، کلیک کنید.