مدارس مشهد فردا غیرحضوری شد

مدارس مشهد فردا غیرحضوری شد

با توجه به احتمال بارندگی شدید.

آفتاب نیوز :

حسین محمدزاده اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت عصر در روز شنبه 29 اردیبهشت تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی شامگاه جمعه، با توجه به شرایط نامساعد جوی در مشهد اظهار کرد: برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح مشهد، تمامی مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمد آباد و رضویه در شیفت عصر، فردا شنبه 29 اردیبهشت ماه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی از دانش آموزان و خانواده ها خواست به هشدار های هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و برون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه ها و در ارتفاعات قرار نگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس مشهد فردا غیرحضوری شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس مشهد فردا غیرحضوری شد"، کلیک کنید.