مدافع عنوان قهرمانی از دور خارج شد/ شکست یووه و پیروزی میلان برای تثبیت جایگاه دومی

مدافع عنوان قهرمانی از دور خارج شد/ شکست یووه و پیروزی میلان برای تثبیت جایگاه دومی

هفته سی ام سری آ با برگزاری 5 بازی شروع شد که در مهم ترین بازی هفته میلان از سد فیورنتینا گذاشت اما یووه در خانه لاتسیو شکست خورد.

به گزارش بهار جاودانه، هفته سی ام سری آ با جدال مدافع عنوان قهرمانی و آتالانتا برگزار شد که در نتیجه ای عجیب شاگردان گاسپرینی موفق شدند میزبان خود را در ناپل گلباران کنند و با 3 گل به پیروزی برسند.

لاتسیو هم در خانه مقابل بانوی پیر قرار گرفت و در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود ماروشیچ موفق شد برتری میزبان را تضمین کند و یووه را از جایگاه دوم دورتر کند.

در آخرین بازی شنبه شب هم میلان در فلورانس و در جدالی سخت و نفس گیر به برتری 2 بر یک مقابل فیورنتینا رسید تا با 65 امتیاز و 6 امتیاز بیشتر از بانوی پیر در جایگاه دوم قرار بگیرد.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

جنوا 1 – 1 فروزینونه

تورینو 1 – 0 مونتزا

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدافع عنوان قهرمانی از دور خارج شد/ شکست یووه و پیروزی میلان برای تثبیت جایگاه دومی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدافع عنوان قهرمانی از دور خارج شد/ شکست یووه و پیروزی میلان برای تثبیت جایگاه دومی"، کلیک کنید.