مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد

با حکم منصوری؛

مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در حکمی مسیول امور زنان و خانواده این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه، مهدی منصوری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در حکمی طاهره حدادی را به مدت دو سال به عنوان مسیول امور زنان و خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

در این حکم خطاب به حدادی آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان منصوب می شوید، انتظار می رود با بهره گیری از سرمایه انسانی بانوان دانشگاهی اعم از هییت علمی، کارکنان و دانشجویان و در تعامل سازنده با دیگر معاونت ها و بخش های دانشگاه در راستای اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و بیانیه ارزشمند تعلیم و تربیت اجتماعی ریاست عالی دانشگاه با محور تحکیم خانواده اهتمام ورزید.

در ادامه حکم عنوان شده است: در این راستا اقداماتی شامل تشکیل شورای راهبردی زنان و خانواده استان سمنان، حضور موثر در جلسات شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، پیگیری اجرای سیاست ها و برنامه های کلان دانشگاه در حوزه زنان و خانواده، ارایه طرح ها و پیشنهاد های کارآمد به شورای استان سمنان در حوزه زنان و خانواده براساس شرایط بومی در اولویت امور قرار دارد.

ارایه و پیگیری ایده ها در حوزه توانمندسازی بانوان دانشگاهی استان سمنان با محور تحکیم خانواده و ارتقای نقش و جایگاه آن در خانواده و در محیط دانشگاه و ایجاد شبکه کارآمد از بانوان دانشگاهی برای ایجاد زمینه برای حضور موثر در عرصه های علمی، فرهنگی و اجرایی از سر فصل های مورد تاکید در این حکم است.

به گزارش بهار جاودانه؛ طاهره حدادی دارای مدرک دکتری تخصصی در گرایش آنالیز رشته ریاضی محض و عضو هییت علمی گروه علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد سمنان منصوب شد"، کلیک کنید.