مشارکت 26 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

مشارکت 26 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در همایش توجیهی عوامل اجرایی دست اندرکار دور چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری استان البرز افزود: تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام اسلامی به ویژه دولت سیزدهم موجب اعتماد افزایی و امیدبخشی در جامعه می شود.

استاندار البرز با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان، بیان کرد: جلسات ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

وی ادامه داد: 26 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار انتخابات ریاست جمهوری در البرز فعال خواهند شد.

عبداللهی گفت: افزایش مشارکت مردم استان البرز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول و دور دوم نشان از افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران نظام بود.

البرز نماد همگرایی و اتحاد اقوام است

عبداللهی بیان کرد: البرز یا ایران کوچک نماد همگرایی و اتحاد اقوام مختلف ایرانی است و باید با شور و شکوه مشارکت در کشور بدرخشد.

استاندار البرز گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در مراسم 14 خرداد امسال از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای به عنوان مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رییس جمهور شهید یاد کردند.

وی افزود: اخلاق مداری، ولایتمداری، ولایت پذیری، مجاهدت و اخلاص از ویژگی های شخصیت آیت الله رییسی بود که باید الگو قرار گیرد.

پروژه های بزرگ بیمارستانی در استان البرز افتتاح و دنبال شد

استاندار البرز بیان کرد: پروژه های بزرگ بیمارستانی البرز در دولت آیت الله رییسی تکمیل و دنبال شد که تکمیل بیمارستان 260 تختخوابی فردیس نمونه این اقدامات است؛ به واسطه این اقدامات در دولت سیزدهم حدود یک هزار و 500 تخت بیمارستانی به مجموعه استان اضافه شد.

عبداللهی به نهضت مدرسه سازی در البرز اشاره کرد و گفت: 100 مدرسه در سفر اول رییس جمهور تعهد کرده بودیم که محقق شد و در سفر دوم نیز 100 مدرسه در دستور کار قرار گرفت که تاکنون حدود نیمی از آنها تکمیل شده است.

وی افزود: اولین مرکز جامع تشخیص و درمان انواع سرطان کشور در البرز کنار بیمارستان امام علی (ع) در عظیمیه کرج در حال تکمیل است که بخش عمده آن در چهارم تیر ماه امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه قطعه نخست آزاد راه شهید سلیمانی کرج در سفر دوم رییس جمهور شهید به البرز افتتاح شد، اظهار کرد: درصدد هستیم تا هفته دولت امسال ادامه آن نیز تکمیل و افتتاح شود.

وی بیان کرد: در بخش آبرسانی، انتقال آب سد طالقان به شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد مراحل تکمیلی را می گذراند و در حوزه تامین برق نیز با بهره برداری از پست 400 کیلوولت کرج گام موثری در دولت سیزدهم برداشته شد ضمن اینکه سه پروژه دیگر در دست تکمیل داریم.

پروژه قطار شهری کرج پس از 2 دهه فعال شد

استاندار البرز گفت: قطارشهری کرج از دیگر پروژه هایی بود که پس از 2 دهه انتظار مردم، احیا شد و بخشی از آن مورد بهره برداری قرار گرفت؛ ایستگاه شهید سلطانی که قطارشهری کرج را به مترو تهران متصل می کند در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

عبداللهی افزود: در بخش نهضت ملی مسکن نیز البرز در جانمایی و اختصاص زمین مناسب به مساحت 2 هزار و 870 هکتار برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی پیشتاز کشور است.

وی تعطیلی زندان رجایی شهر کرج را یکی از رویدادهای موثر 2 سال گذشته البرز دانست و اظهار کرد: بخشی از فضای این زندان برای فعالیت دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت 26 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت 26 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.