مصر به ۲۳ کشور دارای سوپرهرکولس می‌پیوندد

مصر به ۲۳ کشور دارای سوپرهرکولس می‌پیوندد

نیروی هوایی مصر اخیرا ۲ فروند هواپیمای ترابری C-130J Super Hercules را به لاکهید‌مارتین سفارش داده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه؛‌ نیروی هوایی مصر اخیرا ۲ فروند هواپیمای ترابری C-130J Super Hercules را به لاکهید‌مارتین سفارش داده است، با این خرید مصر به جمع ۲۳ کشور دارندگان C-130J Super Hercules می‌پیوندد. این قرارداد در نمایشگاه بین المللی هوایی مصر که در حال حاضر در فرودگاه بین‌المللی العلمین مصر در حال انجام است، امضا شده و توسط لاکهیدمارتین اعلام شده است.

از مزایای سوپر هرکولس می‌توان به آمادگی عملیاتی ثابت‌شده با بیش‌ترین سهولت انتقال، حمل‌ونقل هوایی راه‌کنشی (تاکتیکی) برتر و قابلیت بارریزی هوایی اشاره کرد، لاکهید‌مارتین تا به امروز بیش از ۵۴۵ فروند C-130J Super Hercules تحویل مشتریان خود داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصر به ۲۳ کشور دارای سوپرهرکولس می‌پیوندد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصر به ۲۳ کشور دارای سوپرهرکولس می‌پیوندد"، کلیک کنید.