نام کریستیانو رونالدو در گینس ثبت شد

نام کریستیانو رونالدو در گینس ثبت شد

آفتاب‌‌نیوز :

فوق ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان پردرآمدترین ورزشکار در سال ۲۰۲۳، نام خود را در کتاب رکوردهای «گینس» به ثبت رساند.
 
بنا بر این گزارش؛ تارنمای کتاب رکوردهای گینس به طور رسمی نام کریستیانو رونالدو را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۲۳ را در این کتاب ثبت کرد.

در بیانیه‌ای که این سازمان منتشر کرده آمده است که مرد پرتغالی برای نخستین بار از سال ۲۰۱۷(و سومین بار در مجموع) در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران قرار گرفته و متعاقبا نام خود را در کتاب گینس ثبت کرده است.
 
براساس اعلام نشریه فوربس، رکورد درآمد رونالدو در سال ۲۰۲۳، حدود ۱۳۶ میلیون دلار (شامل ۴۶ میلیون دلار درآمد حاصل از فعالیت فوتبالی و ۹۰ میلیون دلار ناشی از فعالیت‌های خارج از زمین فوتبال) برآورد شده است.
 
لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینترمیامی با درآمدی معادل ۱۳۰ میلیون دلار، در رتبه دوم پردرآمدترین ورزشکاران سال ۲۰۲۳ نشریه فوربس قرار گرفت. همچنین کیلیان امباپه با ۱۲۰ میلیون دلار در رده سوم جای گرفت.

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نام کریستیانو رونالدو در گینس ثبت شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نام کریستیانو رونالدو در گینس ثبت شد"، کلیک کنید.