هفته دولت یادآور فداکاری‌ و دلاوردمردی خادمان انقلاب اسلامی است

هفته دولت یادآور فداکاری‌ و دلاوردمردی خادمان انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌سرشت و گران‌قدر انقلاب اسلامی و احیاکننده روز‌های پرشور خدمتگزاری است.

سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه اظهار کرد: در تاریخ پرفرازونشیب جمهوری اسلامی همواره شاهد ظهور دلیرمردان و شیرزنانی بوده‌ایم که جز برای رضای خدا، خدمت به خلق، اعتلای نام انقلاب اسلامی و شهادت و جاودانگی در راه حق، مسیر دیگری انتخاب نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: نامگذاری هفته دولت همزمان با ایام شهادت شهیدان رجایی، باهنر و سایر یاران، یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌سرشت و گران‌قدر انقلاب و احیاکننده روز‌های پرشور خدمتگزاری بوده و فرصتی مغتنم است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، تلاش‌های بی‌دریغ کارمندان نیز ارج نهاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر متذکر شد: دولتمردان و کارمندان متعهد و کارگزاران دولت در استان بوشهر به‌‌خصوص کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از دیرباز نقش برجسته‌ای در اعتلای علم، دانش و فرهنگ در این استان داشته‌اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته دولت یادآور فداکاری‌ و دلاوردمردی خادمان انقلاب اسلامی است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته دولت یادآور فداکاری‌ و دلاوردمردی خادمان انقلاب اسلامی است"، کلیک کنید.