وقوع حادثه امنیتی برای رئیس رژیم صهیونیستی در پاریس

وقوع حادثه امنیتی برای رئیس رژیم صهیونیستی در پاریس

روزنامه یسرائیل هایوم شب گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی امنیتی از وقوع یک عملیات احتمالی، از هواپیمای خود در فرودگاه پاریس پیاده نشده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه به نقل از الجزیره، روزنامه یسرائیل هایوم شب گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی امنیتی از وقوع یک عملیات احتمالی، از هواپیمای خود در فرودگاه پاریس پیاده نشده است.

دقایقی بعد رسانه های عبری مدعی شدند که رئیس رژیم صهیونیستی پس از رفع نگرانی از این رخداد امنیتی، از هواپیما پیاده شده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این رخداد و ماهیت تهدید امنیتی مزبور منتشر نشده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع حادثه امنیتی برای رئیس رژیم صهیونیستی در پاریس" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع حادثه امنیتی برای رئیس رژیم صهیونیستی در پاریس"، کلیک کنید.