پادشاه عربستان: جامعه بین المللی باید مسوولیت های خود را برای توقف جنایات اسراییل انجام دهد

پادشاه عربستان: جامعه بین المللی باید مسوولیت های خود را برای توقف جنایات اسراییل انجام دهد

ملک سلمان تصریح کرد جامعه بین المللی باید مسوولیت های خود را برای توقف جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی انجام دهد.

به گزارش بهار جاودانه، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: «این ما را ناراحت می کند که ماه مبارک رمضان با توجه به رنج برادران ما در فلسطین فرا می رسد».

ملک سلمان افزود: «گذرگاه های بشردوستانه و امدادی امن باید برای فلسطینیان غزه فراهم شود».

به گزارش رویترز، در حالی که عربستان و سایر کشورهای عربی فردا دوشنبه را اولین روز ماه مبارک رمضان اعلام کردند و در بحبوحه امیدها برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه، ملک سلمان درباره آنچه که در نوار محاصره شده غزه رخ می دهد، ابراز تاسف کرد.

وی همچنین با اشاره به عملیات نظامی که ماه هاست در غزه ادامه دارد و تاکنون بیش از 30 هزار شهید برجای گذاشته است، بر مسیولیت جامعه جهانی برای توقف جنایات وحشیانه رژیم اسراییل تاکید کرد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پادشاه عربستان: جامعه بین المللی باید مسوولیت های خود را برای توقف جنایات اسراییل انجام دهد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پادشاه عربستان: جامعه بین المللی باید مسوولیت های خود را برای توقف جنایات اسراییل انجام دهد"، کلیک کنید.