پخت 5 تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

پخت 5 تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

یَا اَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اَطِیعُوا اللَّهَ وَاَطِیعُوا الرَّسُولَ وَاُولِی الْاَمْرِ مِنْکُمْ فَاِنْ تَنَازَعْتُمْ فِی شَیْءٍ فَرُدُّوهُ اِلَی اللَّهِ وَالرَّسُولِ اِنْ کُنْتُمْ تُوْمِنُونَ باللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ ذَلِکَ خَیْرٌ وَاَحْسَنُ تَاْوِیلًا(نسا 59)
*
*
*
ای کسانی که ایمان آورده اید! اطاعت کنید خدا را! و اطاعت کنید پیامبر خدا و اولو الامر [= اوصیای پیامبر] را! و هرگاه در چیزی نزاع داشتید، آن را به خدا و پیامبر بازگردانید (و از آنها داوری بطلبید) اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان دارید! این (کار) برای شما بهتر، و عاقبت و پایانش نیکوتر است.
*
*
*
ای مردمی که ایمان گشته شعارتان/فرمان برید جملگی از کردگارتان/
فرمان پذیر باشید از جانب رسول/ دارید امر را ز اولوالامر خود قبول/
بین شما به چیزی اگر اختلاف خاست/ایمان اگر به حشر و خداوند در شماست/
آن را برید سوی خدا و رسول او/کاین بهتر است و عاقبتش بیشتر نکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پخت 5 تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پخت 5 تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.