پودری معجزه‌آسا برای بهبود فشارخون و کبدچرب

یک متخصص طب ایرانی تاکید کرد: لیمو ترش تازه سرشار از ریزمغذی‌های معجزه‌آسا است و وقتی آب آن را گرفتید، پوست‌های به جا مانده از فرآیند آب‌گیری را نگه دارید که خواص بی‌نظیری برای بدن دارد.

پودری معجزه‌آسا برای بهبود فشارخون و کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر الهام اختری، متخصص طب ایرانی با اشاره به این مساله گفت: پوست لیمو‌های کوچک به رنگ سبز و زرد را نباید دور ریخت. بعد از اینکه این پوست‌های پر خاصیت بعد فرآیند آبگیری، خوب خشک شدند، آن را آسیاب (نیمه درشت) کنید.

وی تاکید کرد: این پودر لیمو طلایی رنگ، با عطر و طعم بی نظیرش مقوی هضم کبد و معده است. از تولید بلغم اضافی در بدن جلوگیری می‌کند و تقویت‌کننده هضم است.

دکتر اختری گفت: مصرف پودر پوست لیمو به دلیل اثر عالی که دارد، به بیماران مبتلا به کبد چرب، فشار خون و افراد دچار آکنه و چاقی توصیه می‌شود. بهتر است این افراد قبل و بعد از صرف غذا؛ در حد یک قاشق چایخوری از این پودر را میل کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پودری معجزه‌آسا برای بهبود فشارخون و کبدچرب" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پودری معجزه‌آسا برای بهبود فشارخون و کبدچرب"، کلیک کنید.