پیام ویژه سعید دقیقی در آستانه دیدار با استقلال

پیام ویژه سعید دقیقی در آستانه دیدار با استقلال

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه؛ سعید دقیقی که چند روزی است هدایت خیبر خرم‌آباد را برعهده گرفته و شاگردانش را برای مسابقه با استقلال در هفته نهم لیگ برتر آماده می‌کند، امروز در تمرین تیمش پیامی ویدئویی را خطاب به هواداران صادر کرد.

دقیقی در پیام خود برای لر زبان‌ها می‌گوید: «عرض سلام و ادب خدمت همه لر تباران، لک زبانان و همه زاگرس نشینان عزیز. همه کسایی که دل در گروی باشگاه خیبر لرستان دارند.»

او افزود: «خیلی خوشحالم در جمع شما عزیزان قرار دارم؛ امیدوارم در روز شنبه همه استادیوم خرم‌آباد خیبری باشد. سبز و سفید، این رنگ در کنار هم انشاالله اولین برد را به دست بیاوریم. ممنونم از شما.»

دیدار خیبر و استقلال ساعت 17 روز شنبه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

۲۵۸ ۲۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام ویژه سعید دقیقی در آستانه دیدار با استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام ویژه سعید دقیقی در آستانه دیدار با استقلال"، کلیک کنید.