کاهش نرخ فرزند آوری جمعیت عسلویه را به سمت سالمندی سوق می دهد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

کاهش نرخ فرزند آوری جمعیت عسلویه را به سمت سالمندی سوق می دهد - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

محدثه فخرایی در گفت وگو با خبرنگار بهار جاودانه اظهار داشت: هفته جوان از 2 الی 8 اسفند با شعار جوان سالم، خانواده سالم، جامعه سالم، بهانه ایست برای هشدار به خانواده های تک فرزند که جمعیت شهرستان عسلویه به سمت سالمندی پیش می رود افزایش سن زمینه کاهش باروری را فراهم می نماید.

فخرایی اذعان داشت: از 9 هزار و 800 نفر جمعیت جوان شهرستان عسلویه، حدود 4 هزار نفر جمعیت متاهلین را تشکیل می دهند که این تعداد فقط 850 فرزند را دارا هستند که این آمار نشان از عدم علاقه خانواده ها به فرزند آوری دارد که هشداری جدی از سالمندی جمعیت شهرستان عسلویه در سال های آتی است.

وی تصریح کرد: بیش از 24 هزار و 700 نفر از جمعیت شهرستان را افراد میان سال تشکیل می دهند که با کاهش ازدواج و فرزند آوری، جامعه را به سوی جمعیت سالمندی می کشاند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان عسلویه در ادامه بیان کرد: هفته جوان فرصت مناسبی است که با تشویق خانواده ها به فرزند آوری و آگاهی از فواید جوانی جمعیت، شهرستان عسلویه را به سمت تحقق شعار عسلویه جوان بمان هدایت کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش نرخ فرزند آوری جمعیت عسلویه را به سمت سالمندی سوق می دهد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش نرخ فرزند آوری جمعیت عسلویه را به سمت سالمندی سوق می دهد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.