کسری آنلاین در میان منتخبین جشنواره نوستالژیا

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، در خلاصه داستان فیلم آمده: با شیوع ویروس کرونا، کسری ۹ ساله مجبور می‌شود به صورت آنلاین درس بخواند و همین موضوع پیچیدگی‌هایی را برای او و خانواده‌اش به وجود می‌آورد. داستانی که به چالش‌های جدید تحصیلی و اجتماعی ناشی از پاندمی می‌پردازد.

جشنواره نوستالژیا به عنوان نخستین جشنواره مستقل فیلم ایرانی در ایتالیا، با هدف معرفی تولیدات سینمایی ایرانی به مخاطبان اروپایی آغاز به کار کرد و تا کنون به عنوان پلتفرمی برای نمایش خلاقیت‌های سینمای مستقل ایرانی شناخته شده است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ اکتبر در رم، میلان و ناپل آغاز می‌شود و فرصتی منحصر به فرد برای ارتقاء آثار سینمایی ایرانی در سطح بین‌المللی فراهم می‌آورد.

کسری آنلاین در میان منتخبین جشنواره نوستالژیا

عوامل فیلم:

کارگردان: سودابه بیضایی

تهیه‌کنندگان: سودابه بیضایی، مهناز تفاقی

تدوین: بهمن کیارستمی، پوریا پارسا مقام

مدیر تولید: سهیلا کوشکی

دستیار کارگردان: فرزانه بیضایی

صداگذار: بهنیا یوسفی

اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی

گرافیک: امیر فصیحی

طراحی پوستر: سجاد خطیری

زیرنویس: رضا تاری وردی

با حضور 

کسری قلیچی

مهسا زابلی

حسین قلیچی

پخش: آیویژن فیلم

۵۷۵۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسری آنلاین در میان منتخبین جشنواره نوستالژیا" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسری آنلاین در میان منتخبین جشنواره نوستالژیا"، کلیک کنید.