کوچکترین و بزرگترین خانه ها متعلق به مردم کدام استان ها است؟

بر اساس سرشماری عمومی نفوس مسکن، تهرانی ها در کوچکترین و یزدی ها در بزرگترین خانه های کشور زندگی می کنند.

به گزارش بهار جاودانه، خبر فوری نوشت: بر اساس این سرشماری، مساحت نیمی از واحدهای مسکونی استان تهران، کمتر از 75 متر مربع است و تنها 6 درصد واحدهای مسکونی استان تهران، بیش از 150 متر مربع، مساحت دارند.

این مقادیر در استان یزد به ترتیب 8 و 31 درصد است.

کوچکترین و بزرگترین خانه های کشور متعلق به مردم کدام استان ها است؟

از دو دهه گذشته تاکنون به دلایلی از جمله سبک زندگی شهرنشینی تمایل خرید واحدهای مسکونی کمتر از 100 متر در تهران روز به روز افزایش پیدا کرد تا جایی که فعالان حوزه ساخت وساز به خصوص در مناطق میانی شهر، با خرید املاک کلنگی و ساخت و تبدیل آنها به آپارتمان های دارای واحدهای زیاد اما کوچک، بر ایجاد رغبت بیشتر در شهروندان کمک کردند. 

پایان خبر بهار جاودانه 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کوچکترین و بزرگترین خانه ها متعلق به مردم کدام استان ها است؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کوچکترین و بزرگترین خانه ها متعلق به مردم کدام استان ها است؟"، کلیک کنید.