گوشی های گوگل هم به ارتباط ماهواره ای مجهز می شوند

گوشی های گوگل هم به ارتباط ماهواره ای مجهز می شوند

به گزارش بهار جاودانه، حالا به روزرسانی جدید Adaptive Connectivity Services احتمال اضافه شدن ویژگی ارتباط ماهواره ای به گوشی گوگل را تقویت می کند.

بر اساس گزارش مجله بهار جاودانه، آپدیت جدید اپلیکیشن Adaptive Connectivity Services راه را برای ورود اتصال ماهواره ای به گوشی های گوگل باز می کند. این ویژگی به کاربران پیکسل اجازه خواهد داد تا در صورت عدم دسترسی به شبکه ی تلفن همراه یا Wi-Fi، از طریق اتصال به ماهواره پیام اضطراری ارسال کنند.

ویژگی اتصال ماهواره ای را می توان در بخش Safety & Emergency در منوی تنظیمات پیدا کرد. این صفحه شامل توضیحاتی کوتاه درباره نحوه ی کارکرد سیستم می شود و دو گزینه به کاربر ارایه می دهد: یک گزینه به کاربر اجازه می دهد پیش نمایش این قابلیت را مشاهده کند و دیگری این اجازه را به کاربر می دهد که حالت واقعی قابلیت را ببیند.

به علاوه، متنی درباره ی سرویس ماهواره ای گارمین در صفحه ی مورد بحث وجود دارد. در قسمتی از متن لینکی وجود دارد که لیست کشورهای تحت پوشش گارمین را نشان می دهد؛ این لیست بیش از 150 کشور از تمام قاره ها را شامل می شود.

نکته ی دیگر این است که فرایند ارسال پیام ماهواره ای می تواند برخی اطلاعات شما مانند نام، ایمیل، شماره تلفن، موقعیت مکانی و اطلاعات دستگاهتان را در اختیار ارایه دهنده خدمات ماهواره ای قرار دهد، در حالی که گوگل مسیولیتی را در قبال این اتفاق نمی پذیرد.

اگرچه در توضیحات ارایه شده در تنظیمات گوشی پیکسل مشخصاً از عبارت «پیکسل شما» استفاده شده است اما این بدان معنا نیست که این قابلیت مختص گوشی های پیکسل خواهد بود؛ باید صبر کنیم و ببینیم که گوگل قابلیت یادشده را به دیگر گوشی های اندرویدی نیز می آورد یا خیر.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گوشی های گوگل هم به ارتباط ماهواره ای مجهز می شوند" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گوشی های گوگل هم به ارتباط ماهواره ای مجهز می شوند"، کلیک کنید.