8500 گردشگر از پارک حیات وحش صفه اصفهان بازدید کردند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

8500 گردشگر از پارک حیات وحش صفه اصفهان بازدید کردند - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، حسین کارگر اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه صفه یکی از مهم ترین نقاط گردشگری شهر اصفهان و تنها پارک کوهستانی شهر است، مدیریت شهری تلاش می کند تا با حفظ و ارتقای کیفیت ارایه خدمات به میهمانان و گردشگران نوروزی خاطرات خوشی را برای گردشگران در این سال رقم بزند.

وی با اشاره به صرف هزینه حدود 150 میلیارد ریالی برای آماده سازی مجموعه صفه برای استقبال از مسافران نوروزی، افزود: پارک آموزشی حیات وحش یکی از جاذبه های گردشگری و زیست محیطی این کلان شهر است که در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تفریحی این مجموعه از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر (بیست وچهارم اسفند سال گذشته) تا پنجم فروردین سال جاری پذیرای 8500 نفر گردشگر بوده است.

مسوول ستاد دایمی خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان تاکید کرد: راه اندازی سیستم الکترونیک صدور بلیت، بهبود و ارتقای جایگاه های نگهداری حیوانات و نصب تابلوهای Qr-code برای معرفی و آشنایی مهمانان با شرایط و نوع زندگی حیوانات پارک وحش و چاپ بروشور از جمله اقدامات انجام شده برای این پارک آموزشی است.

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، 310 حیوان از 30 گونه مختلف شامل 6 قلاده شیر آفریقایی، چهار قلاده خرس قهوه ای، کروکودیل نیل (مصری)، گوزن زرد و قرمز اروپایی، کل و بز، قوچ و میش، آهو، گراز، چهار قلاده سگ هاسکی، کفتار، گرگ خاکستری، گرگ سفید، گربه جنگلی، راکُن، شتر، اسب پونی، میمون آفریقایی و پرندگانی چون طاووس، عقاب، شاهین، سنجاب و خرگوش و … اکنون در پارک وحش صفه نگهداری می شوند.

پیشنهاد انتقال باغ وحش اصفهان به پارک کوهستانی صفه در جنوب غرب این کلان شهر در سال 1388 مطرح و این مجموعه سال 90 در این نقطه از شهر احداث شد و سال 94 از سازمان محیط زیست کشور مجوز رسمی دریافت کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "8500 گردشگر از پارک حیات وحش صفه اصفهان بازدید کردند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "8500 گردشگر از پارک حیات وحش صفه اصفهان بازدید کردند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.