ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!

امیرمسعود عابدین: این مدل که به گفته لگو، ساخت آن توسط یک تیم 10 نفره، 1850 ساعت زمان برده است، دارای چراغ های جلو، چراغ های عقب و روشنایی پلاک خودرو است. درب قسمت راننده کاملا باز می شود و فضای داخلی نیز به جز فرمان، کاملاً از لگو ساخته شده است.

ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!

پیشرانه V6 تویین توربو که از جنس لگو ساخته شده، از شیشه عقب خودرو در معرض دید قرار می گیرد. علیرغم اینکه این خودرو تقریبا به طور کامل از پلاستیک ساخته شده است، وزن آن بیشتر از یک فراری 296GTS واقعی با 819 اسب بخار قدرت است. مدل لگو در مقایسه با وزن 1539 کیلوگرمی خودروی واقعی، تقریباً دو تن وزن دارد!

ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!

هیچ شمارش رسمی از تعداد قطعات لگوی استفاده شده برای ساخت این خودرو ارایه نشده است. در عوض، لگو لند فلوریدا مسابقه ای را در صفحه اینستاگرام خود برگزار می کند تا حدس بزنید که چه تعداد قطعه لگو در این مدل استفاده شده است.

ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!

مدل های قبلی که این شرکت ساخته بود، مانند فراری F40، ولوو V70 و فورد F-150 لایتنینگ، از حدود 350 هزار قطعه استفاده می کردند، بنابراین به احتمال زیاد فراری 296GTS هم همین تعداد قطعه داشته باشد.

ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!

با توجه به اینکه هر قطعه لگو حدود 10 سنت هزینه دارد، ساخت این فراری 296GTS حدود 35 هزار دلار (معادل یک میلیارد و 925 میلیون تومان) هزینه داشته است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در بهار جاودانه مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماشین 2 میلیارد تومانی از جنس اسباب بازی!"، کلیک کنید.