عکس| گزینه مورد علاقه پرسپولیس در ترکیب یک تیم دیگر!

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه ، هافبک 24 ساله مس رفسنجان یکی از نفراتی است که از مدت ها قبل مورد نظر پرسپولیس قرار گرفته و با مسیولان این باشگاه نیز مذاکرات خوبی را انجام داده است. درباره انتقال خدابنده لو به پرسپولیس مدیران این باشگاه و مس هم صحبت هایی داشته اند اما توافقی ایجاد نشده است.

آنگونه که ورزش سه روایت می کند، در این خصوص چند روز قبل خدابنده لو به صورت خودسرانه اقدام به غیبت در تمرینات مس کرد و در مصاحبه ای نیز حرف از جدایی زد. او گفته بود که نمی تواند به کارش در مس رفسنجان ادامه بدهد، اما در نهایت قبول کرد به تمرینات تیمش برگردد و کارش را از سر بگیرد.

خدابنده لو در مسابقه امروز مس رفسنجان مقابل هوادار نیز در ترکیب نارنجی پوشان به میدان رفت و زیر نظر محرم نویدکیا کارش را جلو برد. سرمربی مسی ها در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرده بود که در صورت انتقال ریگی از پرسپولیس حاضر به معاوضه او با خدابنده لو خواهد بود و این موضوع با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

عکس| گزینه مورد علاقه پرسپولیس در ترکیب یک تیم دیگر!

هافبک مسی ها فعلا در اردوی این تیم حضور دارد و اگرچه همچنان امیدوار به جدایی است، اما بعید است تا پایان نقل و انتقالات هم چنین اجازه ای را از سوی مدیران به دست بیاورد.

258258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| گزینه مورد علاقه پرسپولیس در ترکیب یک تیم دیگر!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| گزینه مورد علاقه پرسپولیس در ترکیب یک تیم دیگر!"، کلیک کنید.