پیش بینی مشارکت 70 درصدی انتخابات در حوزه نیشابور – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

پیش بینی مشارکت 70 درصدی انتخابات در حوزه نیشابور - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، مهدی دونده صبح شنبه با حضور در «استودیو انتخابات» به بیان آخرین اخبار انتخاباتی در حوزه نیشابور پرداخت و اظهار کرد: 3 نامزد مجلس شورای اسلامی از مشهد، قوچان و تهران درخواست انتقال به نیشابور داشتند.

فرماندار نیشابور اظهار کرد: در حوزه انتخابیه نیشابور، شهرستان های زبرخان فیروزه، میان جلگه و نیشابور قرار دارند. 440 شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه نیشابور واقع است که از این تعداد 277 شعب مربوط به نیشابور، 176 شعب شهری و الباقی روستایی هستند.

وی تصریح کرد: 1520 عوامل اجرایی در انتخابات همراه ما هستند و 10 هزار نفر اعم از ناظرین، بازرسی، عوامل فراجا و اعضای شورا در امر انتخابات با ما همکاری خواهند داشت.

10 هزار رای اولی در حوزه نیشابور

دونده با خاطر نشان کردن اینکه 10 هزار رای اولی در حوزه نیشابور هستند، گفت: 540 هزار نفر جمعیت نیشابور است که 350 هزار واجد شرایط رای هستند.

فرماندار نیشابور به افزایش مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند اشاره کرد و افزود: در انتخابات قبل حوزه نیشابور 55 درصد مشارکت داشتیم که اکنون پیش بینی می شود 70 درصد مشارکت داشته باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی مشارکت 70 درصدی انتخابات در حوزه نیشابور – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی مشارکت 70 درصدی انتخابات در حوزه نیشابور – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.