14 نفر از اراذل و اوباش در تبریز دستگیر شدند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

14 نفر از اراذل و اوباش در تبریز دستگیر شدند - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، سردار «علی محمدی»، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش، توسط ماموران امنیت عمومی استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اقدامات مجرمانه این افراد در این شهرستان، اظهار کرد: اراذل و اوباش دستگیر شده اقدام به زورگیری، اخاذی، شرارت، سرقت به عنف و ایجاد ترس و وحشت و رنجش خاطر شهروندان کرده و آرامش مردم تبریز را سلب کرده بودند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ماموران امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، محل شرارت این اراذل و اوباش را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات آنان را دستگیر کردند.

سردار محمدی، با بیان اینکه این افراد دارای چند فقره سابقه کیفری و قتل هستند، ادامه داد: از این متهمان چهار قبضه سلاح کمری، تعدادی قمه و سلاح سرد و دو دستگاه موتورسیکت سنگین قاچاق کشف شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح مبارزه با اراذل و اوباش روزانه در سطح استان ادامه دارد، یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به افراد هنجارشکن اجازه عرض اندام نخواهد داد و هرکس به هر طریقی بخواهد این امنیت را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

سردار محمدی، با تشکر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، افزود: شهروندان هر زمان و در هر جا نیاز به حضور پلیس داشتند، می توانند با فوریت های 110 تماس بگیرند تا همکاران پلیس با اقدامات فنی و علمی افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت عمومی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "14 نفر از اراذل و اوباش در تبریز دستگیر شدند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "14 نفر از اراذل و اوباش در تبریز دستگیر شدند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.