گروه های جهادی مجهز به مناطق سیل زده بیایند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی صبح جمعه با حضور در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان و همراهی با مردم آسیب دیده از سیل اخیر، در صفحه شخصی خود با توصیف این مناطق، خواستار حضور مجهز گروه های جهادی شد.

متن پیام به شرح زیر است:

«صبح به بلوچستان رفتم. آب گرفتگی و سیل، راه های مواصلاتی روستاها را بسته است؛ جالب این که صندوق رای را با قایق تا بعضی روستاها رساندند و مردم هم مشارکت خوبی داشتند. مسیولین و خدمت گذاران دولت و جهادی های منطقه پایِ کارِ مردم هستند، لکن حضور گروه های قوی جهادی با تجهیزات ضروری ست.»

گروه های جهادی با تجهیزات به مناطق سیل زده بیایند

گفتنی است آبگرفتگی و جاری شدن سیل در پنج شنبه شب گذشته باعث تخریب حدود 400 روستا در منطقه چابهار، دشتیاری و قصرقند شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گروه های جهادی مجهز به مناطق سیل زده بیایند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گروه های جهادی مجهز به مناطق سیل زده بیایند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.