اردوغان: تاکنون با 50 کشور برای فروش 770 فروند پهپاد قرارداد بسته ایم

اردوغان: تاکنون با 50 کشور برای فروش 770 فروند پهپاد قرارداد بسته ایم

رییس جمهور ترکیه گفت کشورش تاکنون با 50 کشور برای فروش 770 فروند پهپاد قرارداد بسته و تنها در سال گذشته به ارزش 1.8 میلیارد دلار پهپاد صادر کرده است.

به گزارش بهار جاودانه، «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه امروز (دوشنبه) در سخنانی اظهار کرد ترکیه طی دو ماه اول سال 2024 با صادرات 633 میلیون دلاری در بخش صنایع دفاعی و هوافضا رکورد جدیدی شکسته است.

به گزارش آناتولی، اردوغان افزود: «ما تاکنون با 50 کشور برای فروش 770 فروند پهپاد قرارداد بسته ایم و تنها در سال گذشته به ارزش 1.8 میلیارد دلار پهپاد صادر کرده ایم.»

وی در ادامه به تامین امنیت مرزهای ترکیه و عراق پرداخت و گفت: «برنامه هایی داریم که کابوس های جدید برای کسانی که فکر می کنند می توانند ترکیه را با تشکیل یک تروریستان در امتداد مرزهای جنوبی کشور به زانو درآورند، به ارمغان خواهد آورد.»

رییس جمهور ترکیه تصریح کرد: «در تابستان امسال مساله مان در مرزها با عراق را برای همیشه حل خواهیم کرد.».

اردوغان تاکید کرد کسانی که عزم ترکیه برای مبارزه با تروریسم را هنوز درک نکرده اند، این را بدانند که این کشور به تلاش های خود ادامه خواهد داد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اردوغان: تاکنون با 50 کشور برای فروش 770 فروند پهپاد قرارداد بسته ایم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اردوغان: تاکنون با 50 کشور برای فروش 770 فروند پهپاد قرارداد بسته ایم"، کلیک کنید.