پیام کریستیانو رونالدو برای تولد ریال مادرید

پیام کریستیانو رونالدو برای تولد ریال مادرید

آفتاب نیوز :

باشگاه ریال مادرید امروز 122 ساله شد. به ادعای بسیاری بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا، باشگاه قرن بیستم و پرافتخارترین باشگاه اروپا، 122 سالگی خود را امروز جشن می گیرد.

کریستیانو رونالدو این فرصت را از دست نداد و در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از خود در شب قهرمانی سیزدهم ریال در لیگ قهرمانان، نوشت: «تبریک فراوان به خانواده ریال برای این 122 سال تاریخی… زنده باد ریال مادرید.»

رونالدو آن شب در کی یف با برتری 3-1 ریال برابر لیورپول، برای پنجمین بار فاتح لیگ قهرمانان شد که چهارمینش با پیراهن ریال بود. او در پایان بازی اعلام کرد که از ریال خواهد رفت که شوک بزرگی به هواداران بود.

فوق ستاره پرتغالی که برترین گلزن تاریخ ریال است، اکنون در عضویت النصر عربستان قرار دارد و آنجا نیز دست از درخشش بر نداشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام کریستیانو رونالدو برای تولد ریال مادرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام کریستیانو رونالدو برای تولد ریال مادرید"، کلیک کنید.