بهره مندی 3 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات گروه های جهادی – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

بهره مندی 3 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات گروه های جهادی - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، حسین فتح آبادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در طی روزهای پنجشنبه 17 و جمعه 18 اسفندماه 520 مددجوی تحت حمایت از خدمات درمانی گروه های جهادی برخوردار شده اند، گفت: 70 مددجوی تحت حمایت از خدمات درمانی گروه جهادی شهید شاطری در محل امام زاده عبدالله شهرستان ری از خدمات دندانپزشکی برخوردار شدند.

فتح آبادی بیان کرد: همچنین 200 مددجوی تحت حمایت اداره شهریار از خدمات دندانپزشکی، آموزش ارتقای سلامت و بهداشت، متخصص داخلی، تغذیه و پزشک عمومی با همکاری گروه جهادی شهید قوطاسلو برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده، ادامه داد: گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی در دومین مرحله از ارایه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت اداره پیشوا نیز به 250 مددجوی تحت حمایت این اداره نیز خدمات بینایی سنجی و تجویز و تحویل عینک، شنوایی شناسی و تجویز و تحویل سمعک، متخصص زنان و مامایی، تحویل دارو و انجام آزمایشات غربالگری ارایه نموده است.

وی تصریح کرد: این گروه جهادی در اولین مرحله از خدمت رسانی در ایام ولادت باسعادت امام علی (ع) به 300 مددجوی تحت حمایت اداره پیشوا اقدام کرده است.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری 24 اردوی جهادی با مشارکت ادارات اجرایی برگزار و 3 هزار و 750 مددجو از بالغ بر 13 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به ارزش 11 میلیارد تومان برخوردار شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره مندی 3 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات گروه های جهادی – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره مندی 3 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات گروه های جهادی – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.