ادامه سیاست نکونام: سه امتیاز مهم تر است!

ادامه سیاست نکونام: سه امتیاز مهم تر است!

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه؛ تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی فوتبال باشگاهی ایران در سال 1402 برابر هوادار به برتری رسید.

به نقل از ورزش سه این پیروزی در شرایطی به دست آمد که گل زود هنگام آبی ها عملکرد تهاجمی مورد انتظار از شاگردان نکونام در طول بازی را تحت الشعاع قرار داد.

همین موضوع باعث شد استقلال با یک نمایش کنترل شده از گل زده خود محافظت کرده و مقابل هوادار 3 امتیاز ارزشمند را کسب کند.

نکته جالب اما تداوم سبک بازی استقلال پس از دربی است. جایی که نکونام تیمش بی توجه به انتقادات نسبت به نمایش بسته این تیم برابر پرسپولیس، بار دیگر با تمرکز بر فوتبالی که در آن مهارت دارند، نتیجه مطلوب خود را گرفتند تا نشان دهند کسب مهمترین عایدی یک مسابقه فوتبال که همان 3 امتیاز است برایشان نسبت به هر چیز دیگری اولویت دارد. رویکردی که این تیم را در پایان سال 1402 بر صدر فوتبال ایران نشاند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه سیاست نکونام: سه امتیاز مهم تر است!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه سیاست نکونام: سه امتیاز مهم تر است!"، کلیک کنید.