زلزله 4.5 ریشتری کرمان خسارتی نداشت

زلزله 4.5 ریشتری کرمان خسارتی نداشت

آفتاب نیوز :

رضا فلاح بیان کرد: در پی این حادثه سه تیم امدادونجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده اند.

وی افزود: تمامی پایگاه های هلال احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

همچنین دکترسید محمد صابری رییس اورژانس کرمان به بهار جاودانه گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مصدومیت فرد ناشی از زلزله نداشتیم.
وی بیان کرد: سه تیم ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده است.

صابری تصریح کرد: پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهداد، اندوهجرد و سیرچ که به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده اند تاکنون موردی از مصدومیت گزارش نکرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان دقایقی قبل در گفت و گو با بهار جاودانه اظهار کرد: با توجه به گستردگی منطقه شهداد، تیم های ارزیاب از سه تیم با مشارکت خانه های هلال به پنج تیم ارتقا یافت.

وی افزود: در ارزیابی که در 10 روستا توسط نیروهای هلال احمر انجام شده، خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشته است.

حمید سالخورده مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت و گو با بهار جاودانه اظهار کرد: زلزله چهار و نیم ریشتری بعداز ظهر امروز در نزدیکی سیرچ رخ داده و بلافاصله تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مردم اندوهجرد و شهداد این زمین لرزه را احساس نکرده اند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان تاکید کرد: طبق بررسی های انجام شده خوشبختانه این زمین لرزه هیچ خسارت جانی و مالی در بر نداشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زلزله 4.5 ریشتری کرمان خسارتی نداشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زلزله 4.5 ریشتری کرمان خسارتی نداشت"، کلیک کنید.