بیش از 800 هزار مسافر سفر خود را از پایانه های تهران شروع کردند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

بیش از 800 هزار مسافر سفر خود را از پایانه های تهران شروع کردند - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان اظهار کرد: از 15 اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال، هشتصد و هفتادونه هزار مسافر با برخورداری از امکانات و خدمات سازمان پایانه ها، سفر خود را به مقصد شهرهای مختلف کشور از پایانه های مسافری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران آغاز کردند.

وی افزود: این تعداد با استفاده از 70 هزار و 932 سرویس مسافربری شامل اتوبوس، سواری، مینی بوس و میدل باس راهی مقاصد خود شدند که در این میان حدوداً (88 درصد) از طریق اتوبوس های بین شهری و 12 درصد با سواری کرایه، مینی بوس و میدل باس عزیمت نمودند.

علیمردانی تصریح کرد: پایانه مسافری جنوب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان 379 هزار نفر (43 درصد) را در میان پایانه های مسافری تهران به خود اختصاص داد و پایانه مسافری غرب نیز با 303 هزار مسافر (38 درصد) در رتبه بعدی قرار گرفت.

وی در پایان افزود: بیشترین مقاصد مسافرین خروجی در نوروز 1402 به شهرهای اصفهان به تعداد 51 هزار مسافر، شهر مشهد با 33 هزار نفر و همدان با 26 هزار مسافر اختصاص پیدا کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 800 هزار مسافر سفر خود را از پایانه های تهران شروع کردند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 800 هزار مسافر سفر خود را از پایانه های تهران شروع کردند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.