واژگونی خودرو در محور قوچان-درگز 3 مصدوم برجای گذاشت

واژگونی خودرو در محور قوچان-درگز 3 مصدوم برجای گذاشت

بهار جاودانه/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: بر اثر واژگونی خودرو کیا سراتو در محور قوچان به درگز 3 نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند. 

محمد رضایی رکن آبادی امروز، 23 فروردین در  جمع خبرنگاران گفت: عصر امروز حادثه ای مبنی بر واژگونی خودروی کیا سراتو در محور قوچان به درگز کیلومتر 30 اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه عوامل پایگاه شهید یوسف کلاهدوز با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. 

رییس جمعیت هلال احمر قوچان ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که 3 نفر از سرنشینان این خودرو دچار مصدومیت و یکی از سرنشینان داخل خودرو مبحوس شده بود که توسط عوامل هلال احمر و با استفاده از تجهیزات خودرو ست نجات عملیات رهاسازی انجام شد. 

رضایی اضافه کرد: عوامل پایگاه با همکاری عوامل اورژانس اقدامات درمانی اولیه را برای مصدومان انجام دادند و 2 نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس و یک نفر توسط عوامل هلال احمر جهت مداوای بیشتر به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان انتقال داده شدند.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی خودرو در محور قوچان-درگز 3 مصدوم برجای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی خودرو در محور قوچان-درگز 3 مصدوم برجای گذاشت"، کلیک کنید.