نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

آفتاب نیوز :

هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه 2 بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدار ها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک – مس شهر بابک یک
* سایپا یک – چادرملو اردکان 2
* خوشه طلایی یک – آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک – شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر – استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک – شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی 3 – خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر – مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر – پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با 64 امتیاز صدرنشین است، چادرملو با 60 امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با 58 امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با 55 امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با 16 امتیاز قعرنشین است و تیم های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با 23 امتیاز و شهرداری آستارا با 24 امتیاز حضور دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال"، کلیک کنید.