ژنرال مارک میلی: ما به عنوان آمریکا، بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسراییل انتقاد کنیم

ژنرال مارک میلی: ما به عنوان آمریکا، بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسراییل انتقاد کنیم

به گزارش بهار جاودانه به نقل از بهار جاودانه مارک میلی، رییس سابق ستاد ارتش آمریکا در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حاشیه حضور در نمایشگاه هوش مصنوعی در واشنگتن گفت: قبل از آن که همگی از اقدامات اسراییل تبری بجوییم و من در قبال مرگ غیرنظامیان در غزه احساس ناراحتی کنم، نباید فراموش کنیم که ما به عنوان آمریکا بی گناهان بسیاری را در موصل عراق و رقه سوریه و 12000 غیرنظامی بی گناه فرانسوی را کشتیم.

او افزود: ما 69 شهر ژاپن از جمله هیروشیما و ناگازاکی را ویران کردیم. ما مردم را به تعداد زیادی سلاخی کردیم، مردم بیگناهی که هیچ ارتباطی با دولت خود نداشتند، مردان، زنان و کودکان. جنگ چیز وحشتناکی است. اما اگر قرار است معنی داشته باشد، اگر قرار است حس اخلاقی داشته باشد، باید یک هدف سیاسی وجود داشته باشد و باید به سرعت با کمترین هزینه و با سرعت انجام شود.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ژنرال مارک میلی: ما به عنوان آمریکا، بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسراییل انتقاد کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ژنرال مارک میلی: ما به عنوان آمریکا، بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسراییل انتقاد کنیم"، کلیک کنید.