شهرستان گنبدکاووس به لحاظ قومیتی نمادی از گلستان است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

شهرستان گنبدکاووس به لحاظ قومیتی نمادی از گلستان است - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، مهدی دهرویه عصر جمعه در جمع خبرنگاران با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد دهه کرامت به مردم شریف استان گلستان و به خصوص حوزه انتخابیه گنبد کاووس، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از ساعات اولیه روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 آغاز شده است که با همکاری کمیته های مختلف اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی فرآیند رای گیری به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: انتظار و خواهش ما از مردم این است که در ساعت قانونی رای گیری که تا ساعت 20 هست به شعب اخذ رای مراجعه کنند و حضور در شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار گنبد این شهرستان را نماد یک استان دانست و گفت: تنوع اقوام و مذاهب در این شهر جلوه زیبایی از وحدت و همدلی را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: سفارش استاندار گلستان نیز مبنی بر تلاش همگانی برای در نظر گرفتن رسام که سفارش مقام معظم رهبری نیز است باید اعمال شود تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و حماسی در حوزه انتخابیه گنبد باشیم.

دهرویه اظهار کرد: به همین منظور از امکانات و ظرفیت ها و همکاری فرمانداری های شهرهای اطراف نیز بهره مند شده ایم تا بهترین شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه گنبد کاووس در مرحله دوم تعداد 230 صندوق ثابت و سیار آماده اخذ رای از مردم هستند که 230 شعبه در بخش مرکزی گنبد و تعداد 27 شعبه در بخش داشلی برون مستقر شده اند.

فرماندار گنبد گفت: با تلاش صورت گرفته تا ساعت 6 صبح 99 درصد صندوق ها در شعبات مستقر شدند که شروع فرآیند انتخابات در بهترین شرایط ممکن اتفاق افتاد.

دهرویه در پایان افزود: با پایان انتخابات مرحله دوم در این حوزه، مجمع نمایندگان استان گلستان تکمیل خواهد شد و یک تیم کامل، یکدل و قدرتمند در کنار تیم دولت تحولات عظیم و خوبی در استان در جهت توسعه و پیشرفت منطقه رقم خواهند زد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهرستان گنبدکاووس به لحاظ قومیتی نمادی از گلستان است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهرستان گنبدکاووس به لحاظ قومیتی نمادی از گلستان است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.