ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی بناب – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی بناب - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی قبل از ظهر پنج شنبه در ادامه سفر یک روزه کاری امروز خود به بناب از وضعیت بیمارستان 200 تختخوابی در دست ساخت این شهرستان بازدید کرد.

پیمانکار طرح اعلام کرد که اگر 100 میلیارد تومان برای خرید میلگرد اعتبار اختصاص یابد، سال بعد پنج طبقه اسکلت را تحویل می دهیم.

همچنین اعلام شد این طرح سه هزار و 300 تن میلگرد لازم دارد که تاکنون 800 تن آن تامین و مصرف شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با حسینی، مدیر منطقه ای پروژه های شرکت مجری ساختمان های دولتی بر لزوم تخصیص اعتبار کافی برای تکمیل این پروژه تاکید کرد.

رحمتی در پاسخ به اظهارات این مقام مسیول مبنی بر اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای طرح در سال جاری تاکید کرد که این رقم حداقل باید به 2 برابر افزایش یابد.

عملیات ساخت بیمارستان 200 تختخوابی بناب در پنج طبقه به وسعت بیش از 17 هزار متر مربع از سال 1400 آغاز شده است و 24 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی بناب – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی بناب – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.