نصب 15 دوربین نظارت تصویری جدید در جاده های استان البرز – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

نصب 15 دوربین نظارت تصویری جدید در جاده های استان البرز - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری بهار جاودانه، علی زندی فر گفت: به منظور پایش کنترل ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز و اطلاع رسانی بهتر به کاربران جاده ای 15 سامانه جدید نظارت تصویری در جاده های استان البرز نصب خواهد شد.

وی افزود: نظارت و رصد برخط وضعیت ترافیکی و جوی جاده های استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل استفاده از دوربین های نظارتی موجب خدمت رسانی بهتر و آسان تر به کاربران جاده ای در مواقع ضروری می شود.

زندی فر عنوان کرد: اکنون 42 سامانه نظارت تصویری در سطح جاده های استان فعال هستند که با نصب و راه اندازی این 15 سامانه تعداد دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های البرز به 57 سامانه افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر 55 سامانه ترددشمار و 35 سامانه ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی و شریانی استان البرز فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: تصاویر دوربین های نظارت تصویری در مرکز مدیریت راه های استان البرز به صورت زنده دریافت می شود و رانندگان در هر لحظه می توانند با تماس با سامانه 141 از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نصب 15 دوربین نظارت تصویری جدید در جاده های استان البرز – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نصب 15 دوربین نظارت تصویری جدید در جاده های استان البرز – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.