خط کشی های سیاسی در دولت شهید رییسی بی معنا بود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

خط کشی های سیاسی در دولت شهید رییسی بی معنا بود - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، رضا قاسمیان شامگاه دوشنبه در آیین پاسداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از سوی اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: در مسیر تعالی جامعه عنصر عقلانیت و معنویت برای اولین بار توسط جمهوری اسلامی ایران به جهان عرضه شد تا براساس این مبانی بشریت از نگاه پست و حیوانی نجات یافته و به نقطه تعالی برسد.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف ظاهرسازی ها نظام غرب که بر پایه شهوات و تمایلات نفسانی ایجاد شده جمهوری اسلامی ایران توانست عنصر عقلانیت و معنویت را توام با چشم انداز اعتلای بشریت به بالاترین رتبه ارتقا دهد تا ما شاهد سقوط گردن کشان قرن معاصر باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: انقلاب اسلامی قیام علیه نظام گله داری جهانی بود تا به حاکمیت نظام مادی و شهوت گرایی پایان داده و فرهنگ را اصل و اساس توسعه جامعه بداند.

قاسمیان گفت: برخلاف نظام غرب اقتصاد و سیاست در جامعه اسلامی در خدمت فرهنگ بوده و زمینه حرف شنوی آن دو عنصر را از عرصه فرهنگی شاهدیم.

وی تصریح کرد: در سایه چنین نگاه ارزشی انسان های شایسته، مخلص و مجاهد همچون شهید آیت الله رییسی پرورش یافته و در تاریخ ایران و جهان ماندگار می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: برخی انسان ها فراتر از زمان و مکان نام جاودانه پیدا می کنند که قطعا در این شایستگی ها عناصری همچون اخلاص و اخلاق مداری رکن اساسی است.

قاسمیان گفت: برخلاف سیاست شیطانی و حیوانی نظام غرب سیاست ارایه شده از سوی انقلاب اسلامی سیاست شرافتمندانه است که در آن خط کشی های حزبی، جناحی و گروهی بی معناست به طوری که در دولت شهید آیت الله رییسی به خاطر خط کشی های سیاسی شاهد حذف و کنار زدن مدیران توانمند نبودیم.

وی اظهار کرد: در این دوره خط مشی حقیقی برپایه اخلاق استوار بوده و ما نیز سعی کردیم با الگو گرفتن از رییس جمهور در مدیریت استانی همین سبک را ادامه داده و حتی در انتخابات اخیر مجلس شاهد رفاقت دو رقیب انتخاباتی با نیت خیرخواهی در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: اگر سیاست باکیفیت مبتنی برعقلانیت و معنویت باشد خروجی آن مدیرانی لایق همچون شهید آیت الله رییسی و همراهانش خواهد بود که لحظه ای سنگر خدمت را رها نکردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خط کشی های سیاسی در دولت شهید رییسی بی معنا بود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خط کشی های سیاسی در دولت شهید رییسی بی معنا بود – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.