پیام تسلیتی برای درگذشت پدرشهید نایینی

پیام تسلیتی برای درگذشت پدرشهید نایینی

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج خلیل نایینی، پدر شهید حمیدرضا نایینی و فرماندهان دفاع مقدس سرداران جواد و علی محمد نایینی را تسلیت گفت.

به گزارش بهار جاودانه، در پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل آن ها نیست.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحوم “استاد حاج خلیل نایینی” پدر بزرگوار شهید والامقام “حمیدرضا نایینی” و سردار گرانقدر دکتر علی محمد نایینی مسیول محترم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، موجب تالم و تاثر خاطر فراوان عموم همکاران و همرزمان شان شد.

مدیران و کارکنان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مصیبت وارده را به بیت معزز شهید نایینی، سردار حاج علی محمد نایینی و سایر بازماندگان ایشان، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسیلت می نماید.

امید است روح پاک و مطهر ایشان در جوار فرزندان شهیدش، سر سفره ایمه طاهرین (علیهم السلام) مهمان گردد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیتی برای درگذشت پدرشهید نایینی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیتی برای درگذشت پدرشهید نایینی"، کلیک کنید.