هشدار زرد هواشناسی در استان زنجان صادر شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

هشدار زرد هواشناسی در استان زنجان صادر شد - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار بهار جاودانه، با بیان اینکه بارندگی ها در نیمه جنوبی و غربی زنجان شدت می گیرد، گفت: با توجه به تداوم بارش ها و شدت گرفتن آن هشدار زرد هواشناسی در برخی مناطق استان صادر شد.

وی افزود: برای امروز بارش های پراکنده و وقوع رعد و برق به طور متناوب پیش بینی شده است و بارش ها در برخی مناطق وجود خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، گفت: بارندگی های ناشی از فعالیت این سامانه فراگیر و گسترده نیست اما در برخی مناطق به صورت محلی و نقطه ای شدت می گیرد که به همین سبب احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های استان وجود دارد.

رحمان نیا افزود: با توجه به وضعیت بارش ها هم استانی ها از اتراق و تردد در کنار رودخانه ها، مسیل ها و ارتفاعات به سبب وقوع رعد و برق خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف است که این شرایط از بعدازظهر با افزایش ابرها و وزش باد همراه می شود و در برخی مناطق استان سرعت وزش باد به حد نسبتاً شدید خواهد رسید، ادامه داد: به لحاظ دمایی نیز امروز و فردا تغییر محسوسی روی نخواهد داد و از روز یکشنبه هفته آینده با افزایش دما، هوای گرم تری در استان مستقر خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار زرد هواشناسی در استان زنجان صادر شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار زرد هواشناسی در استان زنجان صادر شد – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.