اعزام 5 فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش به استانی های غربی کشور

اعزام 5 فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش به استانی های غربی کشور

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 5 فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش برای اطفای حریق به استانی های غربی کشور اعزام شد.

به گزارش بهار جاودانه، حسین ظفری در پی وقوع حریق های متعدد در استان های غربی کشور گفت: با توجه به وقوع حریق در چهار استان غربی کشور در حال حاضر 5 فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش ایلوشین از جمعیت هلال احمر، نیروی هوافضای سپاه پاسداران و مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی کشور (ودجا) در حال اطفای حریق و انتقال نیروها به مناطق صعب العبور هستند.

این عضو شورای عالی مدیربت بحران کشور افزود: فرایند اطفای حریق به صورت زمینی و هوایی با مشارکت ستادهای مدیریت بحران استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان در حال انجام است.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران در پایان گفت: در این استان ها تقریبا گسترش آتش سوزی مهار شده ولی همچنان احتمال وقوع حریق در سایر نقاط وجود دارد و باتوجه به نقشه های پیش یابی، پتانسیل حریق در بسیاری از مناطق کشور بالاست.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام 5 فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش به استانی های غربی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام 5 فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش به استانی های غربی کشور"، کلیک کنید.