مادر شهید علی قره گوزلو به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید علی قره گوزلو به فرزند شهیدش پیوست

بهار جاودانه/زنجان مادر شهید علی قره گوزلو، از شهدای استان زنجان به فرزند شهیدش پیوست.

سکینه صادقی، مادر شهید والامقام علی قره گوزلو پس از سال ها تحمل داغ فرزند، دعوت حق را لبیک گفت. خاکسپاری مادر این شهید والامقام با حضور مردم، مسیولان و خانواده شهدا امروز (26 خرداد ماه) در بهشت زهرای شهرستان قیدار انجام شد.

شهید علی قره گوزلو در سال 1342 در روستای آغوزلو از توابع بخش بزینه رود شهرستان خدابنده استان زنجان در یک خانواد مذهبی و متدین به دنیا آمد. او بعد از اینکه در سال 1362 به استخدام سپاه درآمد، در همان سال به جبهه اعزام شد و دو ماه بعد در منطقه اعزامی براثر اصابت ترکش و سوختگی و تیر خلاص دشمن، به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای شهرستان خدابنده به خاک سپرده شد.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادر شهید علی قره گوزلو به فرزند شهیدش پیوست" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادر شهید علی قره گوزلو به فرزند شهیدش پیوست"، کلیک کنید.