عید اضحی بریدن از علقه های دنیوی است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

عید اضحی بریدن از علقه های دنیوی است - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز عید قربان در اردبیل اظهار کرد: فلسفه عید قربان فلسفه بازگشت به حقیقتی است که در آن بشریت از نفسانیات و شیطانیت دور شده و رو به معبود می رود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت ابراهیم به عنوان بت شکن تاریخ در مقابله با شیطان حادثه تاریخی دهم ذیحجه را رقم زد تا به همه اعلام کند که برای دوری از شیطان نفس باید همت و مجاهدت دایمی داشت.

امام جمعه اردبیل افزود: امروز نیز بزرگترین شیطان آمریکا و رژیم صهیونیستی است و بشریت را به اوج ذلت کشانده و از هیچ جنگ و کشتار بی رحمانه ابایی ندارد.

آیت الله عاملی بیان کرد: در این شرایط حساس امت اسلامی باید با وحدت و همگرایی در مقابل شیاطین روزگار بایستند و اجازه ندهند تا بیش از این ظلم و جفایی در حق امت اسلامی انجام دهد.

وی با انتقاد از سکوت مرگبار امت اسلامی در برابر فجایع بشری در سرزمین قدس گفت: این سکوت جز ذلت نتیجه ای به همراه ندارد و امت اسلامی باید با همگرایی بیشتر در مسیر احقاق حق و نجات بشریت تلاش کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عید اضحی بریدن از علقه های دنیوی است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عید اضحی بریدن از علقه های دنیوی است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.