پیشرفت ۱۵ درصدی قطعه ۳ پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان – دندی – تخت سلیمان

پیشرفت ۱۵ درصدی قطعه ۳ پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان - دندی - تخت سلیمان

بهار جاودانه/زنجان سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان به پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان – دندی – تخت سلیمان اشاره کرد و گفت: قطعه ۳ به طول ۲۷ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در دست اجرا بوده و قطعه ۴ هم به طول حدود ۱۷ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

سیداحمد خلیلی امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیر ماه) به پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان – دندی – تخت سلیمان اشاره کرد و افزود: مسیر ارتباطی زنجان – دندی – تخت سلیمان جاده‌ای کوهستانی بوده که به دلیل عرض کم از جمله جاده‌های حادثه خیز استان به شمار می‌رود و از طرفی تردد کامیون‌ها نیز در این جاده به نسبت دیگر جاده‌ها بیشتر است.

وی تصریح کرد: همچنین با ساخت این طرح مسیر تردد استان زنجان با بخش جنوبی استان آذربایجان غربی از دو و نیم ساعت به یک و نیم ساعت کاهش خواهد یافت.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: این پروژه جزو پروژه‌های تفویضی نبوده و مستقیم توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل‌ونقل کشور پیگیری می‌شود.

خلیلی گفت: از مهم‌ترین ضرورت‌های اجرای این طرح افزایش ایمنی محور برای استفاده مسافران و رانندگان وسایط نقلیه سنگین و همچنین ایجاد و به‌سازی راه ارتباطی استان زنجان با استان آذربایجان غربی و راه ارتباطی مرکز استان با شهرستان‎های دندی و ماهنشان و راه ارتباطی روستاهای تابعه با مرکز شهرستان‌ دندی و افزایش ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش ظرفیت ترانزیت مصالح معدنی است.

وی افزود: محور مذکور ذیل طرح به‌سازی راه اصلی زنجان – تکاب و زنجان – بیجار با طول ۱۲۸ کیلومتر در محدوده استان زنجان بوده که ۳۰کیلومتر از آن در سال‌های گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: هم اکنون قطعه ۳ به طول ۲۷ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در دست اجرا بوده و قطعه ۴ به طول حدود ۱۷ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

پایان خبر بهار جاودانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشرفت ۱۵ درصدی قطعه ۳ پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان – دندی – تخت سلیمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشرفت ۱۵ درصدی قطعه ۳ پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان – دندی – تخت سلیمان"، کلیک کنید.