اربعین حسینی پروژه شیعه هراسی را خنثی می کند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

اربعین حسینی پروژه شیعه هراسی را خنثی می کند - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، رضا حافظی شامگاه شنبه در نشست به وقت اربعین که با حضور عکاسان خبری استان قم و فعالان اربعین در حوزه هنری استان قم برگزار شد گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی تا به امروز در عرصه های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته ایم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) است و همواره باید علاوه بر پیش رو، عقب ماجرا را هم رصد کنیم و نباید مغلوب فضاسازی در فضای مجازی شد.

وی با بیان اینکه نباید هیچگاه به شکست فکر کرد و هموار باید با امید به آینده در مسیر تداوم انقلاب اسلامی گام برداشت افزود: در سال گذشته ۱۲۰ درصد در جذب نذورات موفق بوده ایم و پیش بینی می شود امسال این رقم افزایش یابد و این امر به برکت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و ارادت مردم به ساخت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

حافظی ابراز کرد: اربعین فصل عملیات حسینی ها است و باید از ظرفیت این رویداد بی نظیر شیعه برای خنثی سازی توطئه های دشمنان استفاده کنیم.

وی گفت: صهیونیست ها می‌گویند که ما از هیچ قدرتی نمی‌ترسیم اما اربعین در دل آنان رعب و ترس ایجاد کرده است و ما قطعاً از اربعین به قدس شریف می رسیم و این وعده امام راحل محقق خواهد شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم بیان کرد: امروز از مرز میرجاوه تا مهران و کربلا و از آنجا تا سوریه مسیر اربعین است و این حرکت ادامه دارد و با نگاه راهبردی در این عرصه باید قدم برداشت.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه گفت: امروز عکاسان و هنرمندان حاضر در معرکه غزه با انعکاس وقایع و جنایات های رژیم صهیونیستی، جهان را تکان داده اند.

وی با بیان اینکه رویداد اربعین تربیت کننده است افزود: فعالان رسانه ای باید این اصل را در تولید آثار مورد توجه قرار دهند و از سویی دیگر در راستای جلب مشارکت ها در برپایی باشکوه تر اربعین حسینی تلاش کرد و مردم در این عرصه پیش قدم هستند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم افزود: عکاسان و فعالان رسانه ای باید عمق ارادت شیعیان و محبت آنان به سیدالشهداء علیه السلام و مردمان دیگر را به جهان نشان دهند و پروژه شیعه هراسی را با انعکاس جلوه های گذشت و ایثار اربعین حسینی به رخ دنیا بکشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اربعین حسینی پروژه شیعه هراسی را خنثی می کند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اربعین حسینی پروژه شیعه هراسی را خنثی می کند – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.