سه‌شنبه؛ جلسه اضطراری شورای امنیت برای بررسی قتل عام مدرسه «التابعین»

سه‌شنبه؛ جلسه اضطراری شورای امنیت برای بررسی قتل عام مدرسه «التابعین»

شبکه خبری العالم خبرداد که جلسه اضطراری شورای امنیت برای بررسی قتل عام مدرسه «التابعین» در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری بهار جاودانه به نقل از العالم، جلسه اضطراری شورای امنیت برای بررسی قتل عام مدرسه «التابعین» در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

الجزایر، دیروز شنبه، خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت در روز سه شنبه پیش رو شد تا جنایت جدید و قتل عام مدرسه «التابعین» در غزه که بیش از ۱۰۰ شهید وده‌ها زخمی به جا گذاشته، مورد بحث قرار گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سه‌شنبه؛ جلسه اضطراری شورای امنیت برای بررسی قتل عام مدرسه «التابعین»" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سه‌شنبه؛ جلسه اضطراری شورای امنیت برای بررسی قتل عام مدرسه «التابعین»"، کلیک کنید.