وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در «سیراف» مثال زدنی است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در «سیراف» مثال زدنی است - خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار بهار جاودانه، حجت‌الاسلام صادق عاشوری پنجشنبه شب در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته وحدت بخش سیراف گفت: هفته وحدت سرمایه و گنجینه‌ای است که باید از فرصت آن استفاده کرد و مغتنم شمرد.

امام جمعه بخش سیراف افزود: در هفته وحدت باید راه‌های تقویت کننده وحدت بین مسلمانان را شناسایی کنیم و از این ظرفیت بهره ببریم.

وی ادامه داد: هفته وحدت علاوه بر برافراشتن پرچم اسلام مایه ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نبی مکرم اسلام (ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است و دین اسلام بر اتحاد و یکپارچگی و پرهیز از تفرقه تاکید می‌کند.

امام جمعه بخش سیراف به بیان اینکه دشمنان منتظر فرصت هستند که از هر حادثه‌ای اختلاف افکنی و فتنه انگیزی به وجود بیاورند، یادآور شد: نماز خواندن مقام معظم رهبری بر پیکر شهید هنیه اتحاد و همدلی میان ایران و جبهه مقاومت را به نمایش گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی ما امروز حفظ و تقویت وحدت است، افزود: در شهر سیراف وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی مثال زدنی است، ما اهل شعار نیستیم و این را در عمل نشان دادیم.

امام جمعه بخش سیراف تصریح کرد: برنامه‌های هفته وحدت در بخش سیراف باید بهتر از هر سال برگزار شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در «سیراف» مثال زدنی است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در «سیراف» مثال زدنی است – خبرگزاری بهار جاودانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.